Mijn eerste reis - Reisverslagen van Brenda van Kralingen - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Brenda van Kralingen - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

4 Maart ga ik vertrekken naar Turkije!..
Ik vlieg eerst naar Ankara, Waar ik wordt opgehaald door mijn vriend!

Vanuit daar rijden we naar zijn geboortedorp en waar de dus zijn familie woont. Dat ligt ongeveer 400 km van Ankara vandaan. de dichtbijzijnde stad daar is Aksehir. Omgeving Konya.

Bij de familie blijven we ongeveer 2 a 3 weken. Daarna gaan we samen met de bus naar de kust, Marmaris. Wat ongeveer zo een 800 km rijden is.

Daar hebben we voor ons samen een huis gehuurd, voor ongeveer 8 maanden.
Mijn vriend gaat daar dan in een bar werken, wat hij de vorige jaren ook al heeft gedaan!

En ik zelf ga werken op een dokterspost.
Het is iets heel nieuws, de ervaring die ik heb in de zorg is vooral de ouderenzorg. Dus dit is iets heel anders.
Dus zeker een uitdaging!

Voor zover staat het op de planning, maar wat daar verder gaat gebeuren, laat ik allemaal op me af komen! En ga gewoon een fantastische tijd tegemoed!

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2008

Oeepppsss!!

19 Mei 2008

Dagje Rhodos! + Paps en Mams aangekomen!!

11 Mei 2008

lang verhaal....

03 Mei 2008

Warm, werken en Zonnen:D

18 April 2008

Foutje en kleine metamorose!;)
Brenda

4 Maart ga ik vertrekken naar Turkije!.. Ik vlieg eerst naar Ankara, Waar ik wordt opgehaald door mijn vriend! Vanuit daar rijden we naar zijn geboortedorp en waar de dus zijn familie woont. Dat ligt ongeveer 400 km van Ankara vandaan. de dichtbijzijnde stad daar is Aksehir. Omgeving Konya. Bij de familie blijven we ongeveer 2 a 3 weken. Daarna gaan we samen met de bus naar de kust, Marmaris. Wat ongeveer zo een 800 km rijden is. Daar hebben we voor ons samen een huis gehuurd, voor ongeveer 8 maanden. Mijn vriend gaat daar dan in een bar werken, wat hij de vorige jaren ook al heeft gedaan! En ik zelf ga werken op een dokterspost. Het is iets heel nieuws, de ervaring die ik heb in de zorg is vooral de ouderenzorg. Dus dit is iets heel anders. Dus zeker een uitdaging! Voor zover staat het op de planning, maar wat daar verder gaat gebeuren, laat ik allemaal op me af komen! En ga gewoon een fantastische tijd tegemoed!

Actief sinds 10 Feb. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 17394

Voorgaande reizen:

04 Maart 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: