Bijna vertrekken - Reisverslag uit Delft, Nederland van Brenda Kralingen - WaarBenJij.nu Bijna vertrekken - Reisverslag uit Delft, Nederland van Brenda Kralingen - WaarBenJij.nu

Bijna vertrekken

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Brenda

10 Februari 2008 | Nederland, Delft

Merhaba, Papa, Mama, Zusje, Familie, vrienden en vriendinnetjes! En iedereen die zich geroepen voelt om dit te lezen!:)

Zoals de meeste, eigenlijk bijna iedereen wel weten, ga ik 4 maart vertrekken naar Turkije! De bedoeling is om daar heel het zomerseizoen te verblijven, dus tot ongeveer November!

De planning hoe het er nu voor staat ziet er zo uit!:

4 Maart om 20.30 Vliegen naar Ankara.
Daar komt Gokhan me ophalen! En dan verblijven een tijdje bij zijn familie! Wat richting Konya ligt!

Na die tijd bij de familie, Vertrekken Gokhan en ik samen met de bus 1000 km naar het zuiden! Op naar de kust! Marmaris!

Daar hebben we samen een huisje gehuurd! Fotos hiervan volgen! Daar doen we ff lekker rustig aan een paar weekjes! Wennen, Alles een beetje gezellig maken en wat daar bij hoort!

En dan gaat het werken voor ons toch ook echt weer beginnen! In April ga ik starten op een Dokterspost! Ik heb daar afgesproken dat ik begin april ga beginnen, het is dan nog niet zo druk, en kan ik rustig een beetje wennen aan de andere werkwijze, werktijden en vooral niet te vergeten het klimaat!

Wat er daarna dus gaat gebeuren heb ik geen enkel idee van! Het is allemaal nieuw, ik weet zelf niet echt wat ik moet verwachten, dus laat het allemaal op me af komen! En ga ontdekken of dat is wat ik wil, of zal het toch iets anders worden! Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd!

De vorige keer dat ik 7 weken weg ben geweest, heb ik veel positieve reacties gehad over het houden van een dagboek. Ik zelf vond het ook erg leuk om te doen en berichtjes vanuit NL te ontvangen!
Dus ja kon ik er eigenlijk niet onderuit komen om het weer te doen!..

Helemaal niet erg, Het tegendeel.
Hier zal ik met jullie al mijn mooie, leuke, geweldige, hilarische, gekke, maar ook minder leuke momenten met jullie delen vanuit Turkije!

Ik kan jullie alleen niet zeggen dat dat elke dag zal zijn! Want dat gaat lastig i.v.m met mijn onregelmatige werktijden, die ik nu ook nog niet weet!

Maar ik ga beloven, dat ik sowieso een wekelijkse update zal neerzetten.

Ik hoop van deze komende 8 maanden een geweldige tijd te maken die ik nooit meer zal vergeten! Ik ga genieten, Ik ga veel mensen leren kennen, ik ga veel leren! En zeker veel tijd doorbrengen met degene waaraan ik mijn hartje heb verloren en de persoon die mij toch wel deze stap heeft laten durven maken! En 1 van de grote redenen is waarom ik deze stap ga zetten! Ik hoop dus ook achter antwoorden te komen met de betrekking op mijn relatie met Gokhan!

Ik heb er heel veel vertrouwen in, en heel veel zin in!

Maar dat zegt niet dat ik jullie ga missen! En dus veel berichtjes van jullie verwacht!;)

Ik hoop dat ik jullie veel moois ga vertellen vanuit het warme Turkije!

Veel Liefs, Brenda!



  • 10 Februari 2008 - 18:55

    Beps:

    Gelukkig toch nog een 'teken van leven'!!
    Mooi dat alles klaar is en je er tegenaan kan!
    Ik ga je volgen, geeft niet dat het niet elke dag/week is, maar dan kunnen we je toch een btje volgen
    Veel plezier(en wil je mij een btje volgen www.aiji.punt.nl)
    Groetjes
    Beps

  • 10 Februari 2008 - 18:56

    Stefanie:

    hey brenda

    wat leuk dat je zo lang naar Turkije gaat zeg!! wat voor werk ga je daar eigenlijk doen? ik hoop dat je de antwoorden zult vinden die je zoekt! gaat vast goedkomen!

    ik wil je alvast een fijne tijd wensen in Turkije en lekker genieten samen met je askimmmm ;)

    verder alvast een goede vlucht!

    groetjes stefanie(van het forum taliha en wereldwijzer)

  • 10 Februari 2008 - 21:03

    Marielle:

    Hey Brenda,
    leuk dat je weer iets van een "dagboek" bij gaat houden.Heb t altijd met plezier en een klein beetje jaloezie(je snapt wel wat ik bedoel he ;) ) gelezen.30 augustus kom ben ik er ook weer en kom ik je opzoeken hoor...met drop!
    xxx
    Marielle

  • 10 Februari 2008 - 21:34

    Sandy:

    Hee Bren,
    Leuk dat ze hier in Nederlan dan toch nog wat van je horen op deze manier.
    Ik kan woensdag niet mee uit eten met Abtswoude, heb een avonddienst op me stage. Maarr in ieder geval veel plezier.
    En heel veel plezier in turkiee!! goeie reis!
    Geniet er lekker van en succes met alles.
    Groetjes Sandy (Abtwoude)

  • 21 Februari 2008 - 18:38

    Trl:

    Brenniej,bijna is het dan zover hier heb je lang naar uitgekeken.En leuk dat we je op deze manier toch nog kunnen volgen.
    Veel plezier en succes natuurlijk

    groetjes

  • 24 Februari 2008 - 13:13

    Viva:

    We blijven je volgens meissie...heel veel succes.

  • 28 Februari 2008 - 19:28

    Astrid:

    Ik zal je lang niet zien
    maar wel schrijven en fotootjes sturen
    en aan je denken
    en bellen
    dus je komt niet van mij af
    kusssssssssssssssssssss as

  • 29 Februari 2008 - 10:10

    Ainslie:

    Ook erg jaloers hier haha! Echt heel veel plezier..ja ik lees t allemaal:)
    Groetjes ainslie

  • 03 Maart 2008 - 10:45

    Linda:

    Nog 1 dag en dan is het zover.
    Zal morgen extra aan je denken!
    Nou meis ga er voor en ik hou je vanaf hier in de gaten.
    Dikke Kus Lin

  • 03 Maart 2008 - 14:07

    Kosta:

    Zo wijfie, it is allmost time !!!!

    Nog een paar uurtjes en daar gaat onze Brennie de lucht in en vliegen naar haar grote liefde. Al ben je ver weg, ik zal je blijven lastigvallen met berichtjes en kaarten.

    Groetjes aan Gorky en tot snel XXXXX
    Kosta

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

4 Maart ga ik vertrekken naar Turkije!.. Ik vlieg eerst naar Ankara, Waar ik wordt opgehaald door mijn vriend! Vanuit daar rijden we naar zijn geboortedorp en waar de dus zijn familie woont. Dat ligt ongeveer 400 km van Ankara vandaan. de dichtbijzijnde stad daar is Aksehir. Omgeving Konya. Bij de familie blijven we ongeveer 2 a 3 weken. Daarna gaan we samen met de bus naar de kust, Marmaris. Wat ongeveer zo een 800 km rijden is. Daar hebben we voor ons samen een huis gehuurd, voor ongeveer 8 maanden. Mijn vriend gaat daar dan in een bar werken, wat hij de vorige jaren ook al heeft gedaan! En ik zelf ga werken op een dokterspost. Het is iets heel nieuws, de ervaring die ik heb in de zorg is vooral de ouderenzorg. Dus dit is iets heel anders. Dus zeker een uitdaging! Voor zover staat het op de planning, maar wat daar verder gaat gebeuren, laat ik allemaal op me af komen! En ga gewoon een fantastische tijd tegemoed!

Actief sinds 10 Feb. 2008
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 17399

Voorgaande reizen:

04 Maart 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: