Nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Brenda Kralingen - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Brenda Kralingen - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen!

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Brenda

03 Maart 2008 | Nederland, Delft

Hallo allemaal!,..

Nou daar zit ik dan, in een kamer waar ik dalijk voor een hele tijd niet zal komen! Alles is voor zover ik net zag allemaal ingepakt! Nog even wat laatste dingetjes, en dan ben ik helemaal klaar voor vertrek!

Ik moet zeggen dat ik wel een heel raar gevoel heb, wat ik ook niet echt kan beschrijven! Ik heb nu echt nog het gevoel van op vakantie gaan! Maar dat zal vanzelf allemaal wel komen! Ik kan ook toch nog niet zo goed beseffen dat ik hier alles voor een lange tijd ga achterlaten!.. Het is allemaal een beetje een rommeltje in mijn hoofd op het moment! maar dat komt goed! Zodra ik in Turkije ben aangekomen, en daar weer om me heen kijk! En dan natuurlijk niet te vergeten, Gokhan in ze armen kan springen!... Dat maakt zeker alles weer compleet!...

Net nog eventjes met Gokhan gebeld, voelt zich precies zoals ik!, heen er weer lopen, op de klok kijken, nog even dit en nog even dat! pfff laat het nu allemaal maar komen!
Het laatste stukje is dan toch altijd een beetje vervelend, ik ga nu echt weg maar gewoon nog net niet! Maar goed.. Nog 1 nachtje slapen, nog 1 nachtje in me eigen bedje! En ik stap het avontuur tegemoed! Ik heb er ontzettend veel zin in!

Wil iedereen nog wel bedanken voor de leuke kadootjes, en lieve woorden! en de vele gelukswensen!..
Ik ga ze zeker waarmaken! daar ga ik dan vanuit!

Lieverds, ik ga jullie ook missen! maar we houden contact, zodra ik daar ben zal ik mijn woonadres in Marmaris hier neerzetten!

Ik ga nu nog even genieten, van de laatste dingetjes Nederland!
O.a van de Bloemkool en de bal gehakt! die zo op tafel komt!;) en de NL televisie! en nog even wat mensen gedag zeggen!

Tot in Turkije!!!!!!!!!!

Heel veel liefs, en een dikke kus van Brenda!



  • 03 Maart 2008 - 16:33

    Astrid:

    lieffie nog een nachtje
    maak er een fijne avond van bij je ouders thuis
    kus as

  • 05 Maart 2008 - 12:24

    Mama:

    he tut hoe gaat die.Alles goed.
    We spreken elkaar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

4 Maart ga ik vertrekken naar Turkije!.. Ik vlieg eerst naar Ankara, Waar ik wordt opgehaald door mijn vriend! Vanuit daar rijden we naar zijn geboortedorp en waar de dus zijn familie woont. Dat ligt ongeveer 400 km van Ankara vandaan. de dichtbijzijnde stad daar is Aksehir. Omgeving Konya. Bij de familie blijven we ongeveer 2 a 3 weken. Daarna gaan we samen met de bus naar de kust, Marmaris. Wat ongeveer zo een 800 km rijden is. Daar hebben we voor ons samen een huis gehuurd, voor ongeveer 8 maanden. Mijn vriend gaat daar dan in een bar werken, wat hij de vorige jaren ook al heeft gedaan! En ik zelf ga werken op een dokterspost. Het is iets heel nieuws, de ervaring die ik heb in de zorg is vooral de ouderenzorg. Dus dit is iets heel anders. Dus zeker een uitdaging! Voor zover staat het op de planning, maar wat daar verder gaat gebeuren, laat ik allemaal op me af komen! En ga gewoon een fantastische tijd tegemoed!

Actief sinds 10 Feb. 2008
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 17394

Voorgaande reizen:

04 Maart 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: