Dagje Rhodos! + Paps en Mams aangekomen!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Brenda Kralingen - WaarBenJij.nu Dagje Rhodos! + Paps en Mams aangekomen!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Brenda Kralingen - WaarBenJij.nu

Dagje Rhodos! + Paps en Mams aangekomen!!

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Brenda

19 Mei 2008 | Turkije, Marmaris

Hello allemaal...

hier weer een teken van leven!
Na alles van het werk enzo ben ik weer bijgekomen! en weer helemaal de oude!
vergeten, en weer verder!!!

Ook moest ik van de week naar Rhodos i.v.m einde van mijn eerste visum voor turkije! Deze is namelijk 3 maanden geldig! En moet dan toch weer een nieuwe kopen, anders ben ik illegaal in turkije!

Dus even met de boot naar Rhodos...Griekenland...Uit turkije!.. en bij terugkeer naar turkije weer een nieuw visum kopen! net zoals je op het vliegveld doet! Heel makkelijk dus!
Fotos van Rhodos heb ik er op gezet...hoef ik niet een heel verhaal en bij te typen! fotos is trouwens ook leuker om te kijken!:)

Verder zijn Zaterdag mijn ouders aangekomen!!:):):):):)
helemaal leuk!... heel fijn om ze weer te zien! Dus we gaan er een leuke tijd van maken dat ze hier zijn!.. De ontmoeting met Gokhan ging goed!.. Van beide kanten meer dan okey! dus dat is weer een hele meevaller! hahaha!

Meer zal volgen in mijn volgende berichtje!...

In ieder geval viel liefs uit het zonnige warme Marmaris!!!

xxxx


  • 19 Mei 2008 - 13:34

    Sandra :

    haajj haajj brenniej

    hoe is het met je
    ik mis je wel hoor
    doe papa en mama een hele dikke kus van

    kusss sanniejjj
    veel plezier
    ik hou van jou

  • 19 Mei 2008 - 15:00

    Joke:

    Geniet ff lekker en doe mijn zusje en zwager de groeten.
    Heel veel plezier allemaal.
    We zijn al met voorbereidingen begonnen voor de EK, hoop wel dat onze jongens er niet gelijk de eerste ronde uitliggen want dan hebben we een hoop werk voor niets gedaan.
    xxx joke en nico

  • 19 Mei 2008 - 20:20

    Astrid:

    Brennnnnnn
    Leuke foto's en is het gezellie lekker met je pa en ma
    wil alles horen hoor
    ben nu 2 dagen vrij ga heerlijk niksen
    nou lieffie dikke kus van mij
    groetjes daar
    doeiiii astrid xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 21 Mei 2008 - 13:33

    Eva:

    hehe eindelijk de fotos!!!
    Mijn haar vliegt daar wel mooi omhoog he hihi

    Tot vanavond
    kus

  • 21 Mei 2008 - 13:50

    Kosta:

    Zo heb je eindelijk het vreselijke mooie Griekenland ondekt !!!!! Nou nog effe die gekke Turk vasn je overtuigen en hopa......

    Nou wijfie it was a very nice story.
    See you soon.

    A lot off love from Kostas out off a sunny Delft. XXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

4 Maart ga ik vertrekken naar Turkije!.. Ik vlieg eerst naar Ankara, Waar ik wordt opgehaald door mijn vriend! Vanuit daar rijden we naar zijn geboortedorp en waar de dus zijn familie woont. Dat ligt ongeveer 400 km van Ankara vandaan. de dichtbijzijnde stad daar is Aksehir. Omgeving Konya. Bij de familie blijven we ongeveer 2 a 3 weken. Daarna gaan we samen met de bus naar de kust, Marmaris. Wat ongeveer zo een 800 km rijden is. Daar hebben we voor ons samen een huis gehuurd, voor ongeveer 8 maanden. Mijn vriend gaat daar dan in een bar werken, wat hij de vorige jaren ook al heeft gedaan! En ik zelf ga werken op een dokterspost. Het is iets heel nieuws, de ervaring die ik heb in de zorg is vooral de ouderenzorg. Dus dit is iets heel anders. Dus zeker een uitdaging! Voor zover staat het op de planning, maar wat daar verder gaat gebeuren, laat ik allemaal op me af komen! En ga gewoon een fantastische tijd tegemoed!

Actief sinds 10 Feb. 2008
Verslag gelezen: 1560
Totaal aantal bezoekers 17388

Voorgaande reizen:

04 Maart 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: