Foutje en kleine metamorose!;) - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Brenda Kralingen - WaarBenJij.nu Foutje en kleine metamorose!;) - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Brenda Kralingen - WaarBenJij.nu

Foutje en kleine metamorose!;)

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Brenda

18 April 2008 | Turkije, Marmaris

Helllooo!!!

Even een klein berichtje!

Gisteravond ging ik naar me bed!, (logisch, haha) Maar ik lag een beetje te denken, en te denken!

Ineens dacht ik aan mijn paspoort!...
Ik weet niet waarom, dus ik vraag aan gokhan, weet jij of die in 'het' laatje ligt! Jaaa daar ligt die zegt die!... Hmm okk!! Leek wel of die ook twijvelde, HIj ging toch maar even kijken!.. NEEEEEE, das was die niet!...
Heel het huis overhoop gehaald! Nergens te vinden! Ik helemaal over de rooie, en helemaal in paniek!

Denken denken, waneer heb ik het voor het laatst gebruikt! Ooohh ja dat was met het pakketje afhalen op het postkantoor, wat m'n ouders hadden gestuurd!..(Had het nodig, of het pakje wel egt voor mij was;)) Hmm goed, denken wat er wat we daar deden stap voor stap!... Ik wist dat ik zooo bli jwas dat het pakje daar was toen ik het vroeg. Die man vroeg om mijn paspoort, vulde het 1 en ander in! Maar die man was er ook niet helemaal bij, want hij was 4 mensen tegelijkertijd aan het helpen!...Ook omdat ik niet kon wachten! haha...Na de gegeven ingevuld te hebben en getekend dat ik het ontvangen had, had ik die doos in me handen, en dacht nergens meer aan!! Bedankt!! DOeiiiii..

Niet wetend dat dus mijn paspoort, nog steeds achter die balie lag!:S:S..

Vanmorgen vroeg opgestaan, en naar het postkantoor gelopen, nou ja gerent!
Wij half in paniek daar naar binnen! En vragen... En jaaa zei die man!! Ik heb hem bewaard, het ging een beetje vreemd! PFFFFFFFFFFFFFFF...glukkig zijn er tog aardige mensen hier! Maar wat een drama zeg! En wat waren wij weer slordig!..
Zo blij met een iets uit NL, daardoor gewon alles om je heen vergeten! haha..

NOu het is allemaal weer okey! Had anders niet geweten waar ik zou moeten beginnen! maar goed niet aan denken!!
Mijn paspoort ligt weer 'het' laatje en komt er niet meer uit! haha!

verders, was ik even toe aan iets anders!, aan iets leuks met mezelf! Ik naar de kapper geweest, heb maar gewoon voor de verandering een stuk aan me haar laten zetten!! haha.. Met een super resultaat!...even gek doen!:) Helemaal blij!..

Verders alles okey hier, lekker warm, Hmmzz ok ok ik lieg,..vandaag is het niks.. Had net de was buiten gehangen, ja hoor..drup...drup!! regen!!!!! alles weer naar binnen!..maar ja volgens de weerberichten wordt het morgen weer okey!..Even een afkoeldagje vandaag...

enne vandaag over een maand zijn mijn papa en mama hier!!! Jipppiiiee!! kan eigenlijk stiekem niet meer wachten!! want ik mis ze toch echt wel!.. Maar nog eventjes! En kan ik een heerlijke turkse maaltijd voor ze op tafel zetten!:D:D

Nou dit was hem weer!

Dikke kus uit Marmaris! (K)


  • 18 April 2008 - 16:15

    Bloemmie:

    woooowww dat hebben ze mooi gedaan bij de kapper!! je ziet amper verschil! lookin' good... ookal vond ik dat donkere ook heel erg leuk staan!!

  • 18 April 2008 - 19:33

    Joke:

    TRUT!!!!!
    om je pasport te vergeten, gelukkig alles goed gekomen.
    Ook hier alles oke, behalve het weer dan.
    Geweldig je haar, gelukkig heb je een foto gemaakt, anders lopen je ouders je over een maand voorbij.
    Onwijs gaaf.
    veel succes met je nieuwe baan, we hopen dat het je daar bevalt.
    Kusjes joke en nico.

  • 19 April 2008 - 15:47

    Kosta:

    yeeeee, even de weg kwijt en ook je paspoort. je kan altijd nog als illegaal terugkomen naar nederland. valt niet op hier, er zijn er genoeg hier :) :)

    nou tot so far toedels !!!!!

    kussies van mij XXX (k)

  • 25 April 2008 - 20:02

    Peggy:

    Hey Bren...

    Gaaf je haar!!!
    En wat Gokhan zijn moeder leuke slofjes braaien zeg!
    Je kan wel merken dat wij familie zijn met dat paspoort verhaal...hahaha!
    Genietse nog en het is hier nu ook een beetje redelijk weer aan het worden gelukkig!!!!
    spreekse weer! x

  • 26 April 2008 - 16:24

    Beps:

    Ziet er goed uit, en jij verder ook trouwens..
    Doet je goed daar zo te zien!!

    En oppassen hoor, op je paspoort, anders kom je helemaal niet meer terug(of je dat nu wel wil haha)

  • 30 April 2008 - 19:15

    Sandraa:

    haajj haajj brenniejj
    hoe is het met je
    en bedankt voor het armbandje(K)(K)
    ik hoop dat je het naar je zin heb
    ik mis je wel heel erg hoor
    kusss je zussssieejj

    Loveyou(L)
    groetjes van mij en denn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

4 Maart ga ik vertrekken naar Turkije!.. Ik vlieg eerst naar Ankara, Waar ik wordt opgehaald door mijn vriend! Vanuit daar rijden we naar zijn geboortedorp en waar de dus zijn familie woont. Dat ligt ongeveer 400 km van Ankara vandaan. de dichtbijzijnde stad daar is Aksehir. Omgeving Konya. Bij de familie blijven we ongeveer 2 a 3 weken. Daarna gaan we samen met de bus naar de kust, Marmaris. Wat ongeveer zo een 800 km rijden is. Daar hebben we voor ons samen een huis gehuurd, voor ongeveer 8 maanden. Mijn vriend gaat daar dan in een bar werken, wat hij de vorige jaren ook al heeft gedaan! En ik zelf ga werken op een dokterspost. Het is iets heel nieuws, de ervaring die ik heb in de zorg is vooral de ouderenzorg. Dus dit is iets heel anders. Dus zeker een uitdaging! Voor zover staat het op de planning, maar wat daar verder gaat gebeuren, laat ik allemaal op me af komen! En ga gewoon een fantastische tijd tegemoed!

Actief sinds 10 Feb. 2008
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 17394

Voorgaande reizen:

04 Maart 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: