Merhaba!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Brenda Kralingen - WaarBenJij.nu Merhaba!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Brenda Kralingen - WaarBenJij.nu

Merhaba!!

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Brenda

14 April 2008 | Turkije, Marmaris

merhaba millet!!
iste baska bi mesaj daha benden !!! :)
ben cok iyiyim burda !!
umarim sizde iyisinizdir !!

tamam tamam ben Hollandacada devam edeyim :))

Nou ik begin het al te leren hoor! hehe! Heb dus nu gezegt, dat het goed met me gaat hier! En dat ik hoop dat daar ook alles goed gaat! maar dat ik weer verder zal typen in het Nederlands!

Het is weer eventjes geleden, dat ik hier een verhaaltje heb neergezet! Maar ja de situatie is eigenlijk nog steeds een beetje hetzelfde!

Behalve dat Gokhan aan het werk is!.. En ik dus eigenlijk overdag best vaak alleen ben!! Maar goed dat hoort er allemaal bij, wist ik van te voren! maar heb niets te klagen!.. Ik vermaak me prima!.. Ga veel om met die 2 NL meiden! dus dat is echt wel gezellig! Ik sport nog steeds 3 keer in de week!! En aan me body is dat echt wel te zien!!! haha
Sooo THE SUMMER CAN START FOR ME!!...
IM READY FOR THE BIKINI!! ;)

ENN... Ik heb ook goed nieuws!! 6 mei ga ik beginnen in het zorghotel in Icmeler! Yes Yes... Ik weet niet echt wat ik van moet verwachten!.. maar dat gaat allemaal goed komen! Ik ga er gewoon starten en ik zie wat er allemaal gebeurt! En hoe het gaat lopen! Ik heb wel wat verwachtingen, maar ik loop niet te hard van stapel! Want je weet immers maar nooit! Maar dat zal allemaal wel los lopen! Ik vind het ook wel spannend, de nodige zenuwen zullen ook paar dagen van te voren best wel op spelen maar dat geeft niet! Ik ben benieuwd en hou jullie daarmee op de hoogte!

Verders, ja heb ik me plekje helemaal gevonden hier!... Ben lekker bezig met van alles en nog wat! Turks kookboek erbij! lekkere dingetjes maken!.. Het lukt me allemaal best!

Ben nu gewoon ontzettend blij dat ik deze stap heb durven zetten! Ik heb het echt ontzettend naar me zin! En ik weet zeker dat ik de rest van de leven op dit kan terug kijken als de 1 van de mooiste dingen in mijn leven!..Dus dat is allemaal heel erg positief!

Tussen Gokhan en mij gaat het nog steeds goed! hehe!!..Soms de nodige meningsverschillen, maar ja in welke relatie is dat niet! Dus bij ons is dat dus ook heel normaal!

Het weer is hier geweldig nu!... De zon schijnt volop, en het is eigenlijk gewoon een beetje heet!.. Ok ok ok ik zal niet verder gaan! Dat is ook niet eerlijk van mij! hehe!

Maar ja waar alles eigenlijk op neerkomt! is dat ik heerlijk mijn leventje hier leid..Alleen allemaal vee relaxer! en rustig aan, en dat bevalt me echt prima, ik kan me daar goed in vinden! haha!..Ben nu ook wel gewend aan de mensen hier! Aan de taal die je overal om je heen hoort wat je in het begin als ' Vreselijk tetteren' ervaart!:) Maar dat is nu wel okey!

het gekke van alles is, dat ik gewoon bijna niets mis in NL..Wat btreft het leven dan! Tuurlijk mis mijn ouders, zus, en familie en vrienden! Maar de rest.. nee (nog) niet!..

Maar daarom heb ik ook een lieve papa en mama en oma en zusje die mij drop en caramels en stroopwafels heben gestuurd!:) Lekkkerr!! Alleen bij Gokhan was het drop echt geen succes!.. hehe..Je had zijn gezicht moeten zien! Nee dat was hem niet! maar met de stroopwafels was hij erg blij!:D en de caramels ook maar die heb ik verstopt! want die zijn dus echt voor mij!!!!!

NOu dit was het eigenlijk wel weer, de update van de laatste tijd!..

Alleen heb ik door, dat de postbode hier niet egt snel is! de kaartjes doen er zo lang over! Ik heb er pas 2..:( Maar ja ze zullen wel komen denk ik..Tenminste daar ga ik wel vanuit!!

Nou allemaal, ik hoop dat daar alles goed is!

Sonra gorusuruz...:)
Tot de volgende keer!!

Dikke kus van Brenda!


  • 14 April 2008 - 14:38

    Roxanne:

    Nou jij leert eg al snel turks:D
    super dat t je nog steeds zo goed bevalt ik hoop bij mij ook.
    Ook fijn dat je werk hebt gevonden.
    nouja tot snel he;)

    xxx
    kendini iyi bak
    optumm

  • 14 April 2008 - 14:51

    Kosta:

    Hoi lieverd, fijn om te horen dat je je draai heb gevonden. He he is die luie turk van je eindelijk aan het werk!!!!!!
    :) :)

    Lekker dat je binnenkort een eigen baantje hebt. Blijf maar lekker genieten en tot horens

    Dikke kus van Kosta

  • 15 April 2008 - 07:48

    Peggy:

    Hey Bren,
    Ik ben blij te horen dat je het zo naar je zin hebt en dat alles goed gaat!
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!!!
    Ben ook benieuwd hoe dat zal gaan.....
    Hey, die Gokhan van je, ziet er niet verkeerd uit hoor! HAHAHA (Had ik nog niet tegen je gezegt dus moest het je ff leten weten!)
    Ja, ik zit te denken wat ik je over hier kan gaan vertellen.....
    Weinig eigenlijk.....
    Uuuuuh, o ja, we gaan dinsdag naar oma haar verjaardag, jammer dat je daar niet bij kan zijn....
    Of kom je toch stiekum als verassing???
    Nou, dit gaat weer helemaal netgens over.
    Doe rustig aan, sportse en nog heel veel plezier!!

    dikke knuffel van je ons allemaal!

    We kijken alweer uit naar je volgende berichie.....
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

4 Maart ga ik vertrekken naar Turkije!.. Ik vlieg eerst naar Ankara, Waar ik wordt opgehaald door mijn vriend! Vanuit daar rijden we naar zijn geboortedorp en waar de dus zijn familie woont. Dat ligt ongeveer 400 km van Ankara vandaan. de dichtbijzijnde stad daar is Aksehir. Omgeving Konya. Bij de familie blijven we ongeveer 2 a 3 weken. Daarna gaan we samen met de bus naar de kust, Marmaris. Wat ongeveer zo een 800 km rijden is. Daar hebben we voor ons samen een huis gehuurd, voor ongeveer 8 maanden. Mijn vriend gaat daar dan in een bar werken, wat hij de vorige jaren ook al heeft gedaan! En ik zelf ga werken op een dokterspost. Het is iets heel nieuws, de ervaring die ik heb in de zorg is vooral de ouderenzorg. Dus dit is iets heel anders. Dus zeker een uitdaging! Voor zover staat het op de planning, maar wat daar verder gaat gebeuren, laat ik allemaal op me af komen! En ga gewoon een fantastische tijd tegemoed!

Actief sinds 10 Feb. 2008
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 17394

Voorgaande reizen:

04 Maart 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: