Warm, werken en Zonnen:D - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Brenda Kralingen - WaarBenJij.nu Warm, werken en Zonnen:D - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Brenda Kralingen - WaarBenJij.nu

Warm, werken en Zonnen:D

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Brenda

03 Mei 2008 | Turkije, Marmaris

Hallo allemaal!!

Het heeft weer eventjes geduurt maar hier ben ik weer, vanuit het zonnige warme Marmaris!

Het gaat heel goed met me! Ik heb de laatste weken nog niet zo goed gevoeld!.. De laatste tijd ging het eigenlijk een beetje met ups en downs.. Tcoh ook een beetje last van heimwee gehad!.. maar ik denk dat het ergste nu wel heb gehad! (hoop ik;))

Met Gokhan en mij gaat het ook goed..Na toch wel nodige verschillen (mbt cultuurverschil) en het wennen aan elkaar...hebben we goede gesprekken gehad, en zijn we heel duidelijk naar elkaar geweest..met een heel positief effect!..

Zeker de reden dat ik hier ben ook voor hem heeft me zoveel duidelijk gemaakt!.. Sommige vragen en twijvels die ik had toen ik nog in NL was..Zijn nu toch wel deels beantwoord..En dat is alleen maar positief! We komen er wel denk ik!

Gokhan is op het moment al druk aan het werk, het is nu ook meivakantie dus het is best druk in Marmaris! Dus Gokhan maakt weer vele uurtjes werk per dag!.. S morgens vroeg de deur uit...pauze van 4 tot 6...en hup daar gaat die weer! En jaaa hoor dat staat die dan weer.. in de bar..Dansen en noem maar op!... En jaa dan denk ik....het seizoen is begonnen:) Moet er weer even aan wennen..Na bijna 2 maanden lekker samen geweest te zijn!.. Nu hij zijn aandacht ook aan andere mensen moet geven haha!;) Soms vind jaloerse Brenda dat helemaal niet zo leuk! maar goed werk = werk...!

Voor mijn werk hebben we ook nodige voorbereidingen gedaan..En dinsdag komt de eerste groep...dus dan moet ik er toch ook echt aan gaan geloven! en starten met werken! NA 2 MAANDEN VAKANTIE! Zal dat toch even tegenvallen! hehe.. maar het is wel goed..Me eigen ding hier.. En dat ik niet de hele tijd afhankelijk ben van Gokhan..En vaak alleen ben! En een beetje op het strand hang..en savonds in de bar!... Dat is ook niet alles! voor eventjes is dat leuk.. maar op een gegeven moment gaat dat toch echt wel vervelen!..

Dus jaa dinsdag moeten jullie maar even aan me denken dat ik me eerste echte werkdag heb!.. We gaan er wat van maken! Ik ben heel erg benieuwd echt... De zenuwen beginnen ook wel te komen, Weet gewoon niet zo goed wat ik ervan moet verwachten!..Het is allemaal zo anders.. maar laat het allemaal gebeuren en zet me 100 % in, meer kan ik niet doen!

10 dagen keihard aan de slag!.. maak ook aardig wat uurtjes per dag.. maar ja dan heb je ook wat he!;)

17 Mei gaat de groep weer richting NL..Maar die datum komt er voor mij bezoek van uit NL:):) Mijn ouders komen dan! Dus dan ben ik lekker vrij!..En zit me nu te bedenken dat dat gewoon over 2 weken al is!... En dat ze over 2 weken om deze tijd lekker hier zijn!..Toch wel een lekker gevoel!..De tijd is dan ook echt voorbij gevlogen!

Verders, is het weer hier nu heerlijk! Geloof dat de zomer hier nu wel is begonnen!:D heb dan de laatste dagen toch wel wat uurtjes op het strand doorgebracht!:) dus heb al lekker een kleurtje!

En ja dit verhaaltje is zo positief maar zo voel ik me ook!.. Dus kan nu even niks bedenken wat me niet bevalt!.. En dat is toch alleen maar mooi!

Hoe is het daar in Nederland??
Hoop dat alles goed gaat met iedereen!

@ papa & mama: Al aan het aftellen?? Nou wij zeker wel!..heb er zin in!!...Want stiekem vind ik dat het nu wel tijd wordt om mijn pappie en mammie te zien!!

@ Zusje: wat een lieve reactie op mijn vorige bericht!,...Dont worry, ik heb het heel erg naar me zin!..En ik mis jou ook hoor! Groetjes aan Dennis!!

@ Kosta & Astrid: Was het een geslaagd weekje met de mensjes van Abstwoude? Lekker moe;) Een voor Kosta een dikke kus!:)

@ Linda: Zooo hoe voelt het nou met je diplomatje in je zak! Leuk feesie van gemaakt??!

@ Diana: Biattcchh, How's Life there without me!;).. Wilde gewoon even zeggen dat ik je mis meid! maar je weet wat we hebben afgesproken hebben he!;)

@ tante Joke en Ome Nico: Hoe is het allemaal daar?? Gaat het allemaal okey? Lief elke keer die reacties..Leuk om te lezen allemaal:) Gives me a good feeling!

Nou dit was hem wel weel voor deze keer!

Enne wel aan me denken het Dinsdag!..

Heel veel liefs van Brenda!
En de groetjes van Gokhan!









  • 03 Mei 2008 - 16:03

    Joke En Nico:

    wel vandaag voor het eerst een lekkere dag met heerlijke temperatuur.
    We zijn bijna klaar met onze woonkamer,
    je herkent hem niet meer, bijna alle heksen weg, volgens de kids wordt het al een ouwe lullen kamer,
    Dinsdag komen de laatste meubels en dan kunnen we weer spullen aan de muur rammen.
    Als alles klaar is zullen we ff wat fotoos opsturen,dikke kus voor jou en Gokhan maakj er het beste van, en heel heel veel succes dinsdag op je eerste werkdag, pappie en mammie komen al snel.

  • 04 Mei 2008 - 18:09

    Kosta:

    hoi kanjer, fijn om te horen dat je het helemaal naar je zin hebt. Zo zie je maar het duurt even voor je helemaal ingeslingerd bent, maar als je eenmaal zover bent is het helemaal goed !!!!

    Zo en dan nu eindelijk met je luie kont aan het werk.

    Groetjes en een dikke (k) van mij.

  • 04 Mei 2008 - 21:13

    Astrid:

    Lieffie
    ja was onwijs leuk die week veel gelachen
    en nu lekker languit op de bank
    veel succes dinsag ik denk aan je
    kussiejjjjjjjj

    xxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxx

    astrid

  • 05 Mei 2008 - 16:33

    Linda:

    Hey Moppie

    Het voelt heerlijk!!!
    Ben blij dat het erop zit!
    Weekje met de bewoners was heerlijk, leuk om te zien hoe de mensen ervan genieten.
    Zou het zo weer doen!

    Nou mop succes morgen en ik zal je van de week weer effe een kaartje sturen dus hou je brievenbus in de gaten!
    Dikke kus Lin

  • 11 Mei 2008 - 14:30

    Hey Leuk Om Te Horen:

    Jongens, ik ben zelf op 16 mei 2008 in icmeler Baracuda duikschool. Ik heb Lekker 2 weken lange geboekt om te duiken ongeveer 13 dagenlang.. genieten van de zon en de duikschool.. als er iemand tresse heeft om iemand te te ontmoeten, ik kan mijn msn adres even geven mensen die , zo als ik alleen op vakantie gaan,.

    Ik heet Eba msn is Turan17@zonnet.nl

    Ik zal 16 mei in Icmeler zij.
    Hotel Oylum garden :)

    word een gezellige Vakantie voor me.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

4 Maart ga ik vertrekken naar Turkije!.. Ik vlieg eerst naar Ankara, Waar ik wordt opgehaald door mijn vriend! Vanuit daar rijden we naar zijn geboortedorp en waar de dus zijn familie woont. Dat ligt ongeveer 400 km van Ankara vandaan. de dichtbijzijnde stad daar is Aksehir. Omgeving Konya. Bij de familie blijven we ongeveer 2 a 3 weken. Daarna gaan we samen met de bus naar de kust, Marmaris. Wat ongeveer zo een 800 km rijden is. Daar hebben we voor ons samen een huis gehuurd, voor ongeveer 8 maanden. Mijn vriend gaat daar dan in een bar werken, wat hij de vorige jaren ook al heeft gedaan! En ik zelf ga werken op een dokterspost. Het is iets heel nieuws, de ervaring die ik heb in de zorg is vooral de ouderenzorg. Dus dit is iets heel anders. Dus zeker een uitdaging! Voor zover staat het op de planning, maar wat daar verder gaat gebeuren, laat ik allemaal op me af komen! En ga gewoon een fantastische tijd tegemoed!

Actief sinds 10 Feb. 2008
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 17394

Voorgaande reizen:

04 Maart 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: