Aangekomen!! - Reisverslag uit Yunak, Turkije van Brenda Kralingen - WaarBenJij.nu Aangekomen!! - Reisverslag uit Yunak, Turkije van Brenda Kralingen - WaarBenJij.nu

Aangekomen!!

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Brenda

06 Maart 2008 | Turkije, Yunak

Hallo allemaal!!!

Daar zijn we weer!!
Gisternacht aangekomen!! na een beetje een zwaar afscheid in Nederland, is het toch allemaal weer goedgekomen!

Was wel fijn dat ik op schiphol een meisje tegen kwam die ook alleen naar Turkije ging! Samen ingecheckt..dus we hebben de hele weg lekker kunnen kletsen!
Bleek het ook nog een meisje te zijn die ik van een forum ken, op de site waar ik altijd op zat! Heel toevallig! Maar Leuk!

Na een uur vertraging gehad te hebben vertrokken we eindelijk!
3,5 vliegen....en daar was ik weer!
Verder ging alles zo snel! Koffer als eerste!:)
En rennnnneeennn maar!! Na 4 maanden eindelijk elkaar weer zien! pfff wat een heerlijk gevoel om elkaar dan weer in de armen te sluiten! ook een beetje emotineel vanwege het afscheid op schiphol..en thuis maar dat was snel weer wat beter! Toen nog 4 uur in de auto...duurde allemaal wat langer...want we waren een beetje de weg kwijt..maar dat maakte allemaal niets meer uit!;)we waren weer samen! en hadden elkaar weer een hoop te vertellen!

Om 7 uur zijn we thuis aangekomen! even babbelen met iedereen...knuffelen alles erop en eraan! en lekker slapen!...de rest van de dag waren we zo moe! Dat we eigenlijk heel de dag een beetje gehangen hebben! Vandaar nu pas het eerste berichtje! Het weer is trouwens heerlijk..zit lekker in me truitje!...geen jas nodig! dus het valt allemaal mee! anders dan ik had verwacht!

Verder gaan we zo naar oma toe!
En voor de rest zien we het wel!

Tot de volgende keer!

Liefs Brenda

  • 06 Maart 2008 - 11:04

    Kat:

    krijg helemaal kippenvel als ik het lees!!! geniet ervan;)

    kusss

  • 06 Maart 2008 - 18:52

    Danielle:

    heeeey mes
    Ben blj dat je ook weer bj je askm bent... je hebt het verdent na het wachten. Hoop dat je een hele fjne tjd met hem zult hebben en als het goed s ze k je dan van de zomer wel ;)
    groetjes aan gokhan...

    xxx van mj en mesut

  • 07 Maart 2008 - 08:57

    Kosta:

    He schatje, helemaal toppie dat je weer lekker bij Gorky ben. Geeft niet hoor dat wij het koud hebben in ons kikkerlandje !!!!!. Lekker genieten en tot snel

    Kus van mij XXXX

  • 07 Maart 2008 - 09:33

    Astrid:

    lieffieeeeeeee
    nou fijn te lezen dat het allemaal goed gaat en nu naar marmaris toch lekker hoor
    ik blijf je volgen
    kus voor allebei

    xx as

  • 07 Maart 2008 - 17:36

    Marianne:

    Hoi Brenda,

    Fijn dat jullie weer samen zijn
    Ik blijf je volgen hoor.
    Enne nu GENIETEN samen Kus voor allebij
    Groetjes Mar

  • 07 Maart 2008 - 18:48

    Hannie:

    fijn dat je goed bent aangekomen en dat je iemand had om te kletsen nou geniet maar van je liefde

  • 10 Maart 2008 - 21:19

    Seray:

    Hoi,

    Wilde je nog even een hele goede tijd wensen daar! heel veel succes met alles en geniet van alles en vooral van je askim!

    groetjes

  • 16 Maart 2008 - 13:48

    Marieke:

    Hoi brenda,
    Leuk dat ik je hier gevonden heb.
    Je kent me nog wel denk ik(meisje van het vliegtuig).
    Had je ook een berichtje op ww gestuurd,maar vond je hier ook.
    Leuk!!dan kan ik alles een beetje bijhouden hoe het met je gaat..
    Ik ben dus inmiddels weer terug,en mis hem echt verschrikkelijk erg!wordt er echt gek van.
    Heb gisteren gereageerd op een solicitatie,voor in een hotel vlakbij bodrum.En ik heb bericht terug gehad!ze wilde meer informatie van me,want mischien was ik wel geschikt.Nou ik hoop t...maar als het allemaal waar zou zijn moet ik alles wel in een korte tijd regelen.Maarja wachten wel af.Mischien is het ook wel niks.Maar zou wel tof zijn.
    Jammer dat we elkaar geen gedag meer hebben gezegd,alles ging ook zo snel opeens en ik zag je ook niet meer haha.
    Maar ik wens je een hele fijne tijd met je mannetje en met je baan.
    Ik kijk hier zo af en oe eens hoe het er allemaal aan toe gaat.

    groetjes marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

4 Maart ga ik vertrekken naar Turkije!.. Ik vlieg eerst naar Ankara, Waar ik wordt opgehaald door mijn vriend! Vanuit daar rijden we naar zijn geboortedorp en waar de dus zijn familie woont. Dat ligt ongeveer 400 km van Ankara vandaan. de dichtbijzijnde stad daar is Aksehir. Omgeving Konya. Bij de familie blijven we ongeveer 2 a 3 weken. Daarna gaan we samen met de bus naar de kust, Marmaris. Wat ongeveer zo een 800 km rijden is. Daar hebben we voor ons samen een huis gehuurd, voor ongeveer 8 maanden. Mijn vriend gaat daar dan in een bar werken, wat hij de vorige jaren ook al heeft gedaan! En ik zelf ga werken op een dokterspost. Het is iets heel nieuws, de ervaring die ik heb in de zorg is vooral de ouderenzorg. Dus dit is iets heel anders. Dus zeker een uitdaging! Voor zover staat het op de planning, maar wat daar verder gaat gebeuren, laat ik allemaal op me af komen! En ga gewoon een fantastische tijd tegemoed!

Actief sinds 10 Feb. 2008
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 17390

Voorgaande reizen:

04 Maart 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: