k hoop het zo!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Brenda Kralingen - WaarBenJij.nu k hoop het zo!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Brenda Kralingen - WaarBenJij.nu

k hoop het zo!!

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Brenda

13 Maart 2008 | Turkije, Marmaris

Hallo allemaal!

Daar ben ik weer! vanuit het zonnige Marmaris! Allereerst laat ik weten dat alles goed met ons gaat! Dat ik nu lekker van alles en iedereen aan het genieten ben!.. En alles lekker op me af laat komen! En gewoon aan het wennen ben dat ik hier nu woon!

Alleen kijk ik er zo anders tegenaan nu...Normaal als ik hierheen ging...wist ik dat je in een kortere tijd weer naar huis gaat! en dat alles weer als zogezegt normaal is! En dat gevoel moet gewoon even weg! Het is niet vervelend! maar gewoon raar...vreemd...k weet niet hoe ik dat uit moet leggen maar denk dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel!:)

Waar ik denk ik het meeste aan moet wennen..of wat ik nooit zal kunnen misschien..is dat iedereen hier zo laks is. Niemand maakt zich druk om iets..en iedereen antwoord op een vraag morgen! haha en die morgen...wordt er weer hetzelfde gezegt! Dus als je iets echt wilt van iemand moet je op een 1 of andere manier zo pushen! hehe!
En misschien went het ook wel! k weet het niet!

Maar goed! Mijn titel van dit bericht:!
k hoop het zo!;)

wat is nou gebeurt...nou ja gebeurt!..
Gister had ik 2 NL meiden leren kennen die hier ook wonen! We gingen met ze 3-en wat drinken in een NL cafe Hier bij de Haven! Nou wij lekker kletsen en doen.. (Zo vertrouwd eigenlijk omdat je alle 3 hetzelfde voelt en ver van huis bent! en alle 3 een turkse vriend hebt die hier ook wonen! Weet dus nu ook echt dat je gewoon die meidengesprekken zo nodig hebt!!)

Die jongen die daar werkt..Sprak dus ook NL..Wij aan de praat! Blijkt het dat hij in NL heeft gewoond..in DELFT! Op dezelfde school heeft gezeten als ik!..Dus dat is dan zo raar en leuk dat je hier zo ver weg bent! Met iemand zit te praten over leraren die we gepest hebben! haha!..Nu is deze jongen met een NL Turkse meid getrouwd! Die hier nu ook woont! Zo raakte we aan de praat! En vertelde hij ons dat in çmeler! Hier een klein stukje vandaan een nieuw Hotel geopend is! Dit hotel is aangepast gemaakt voor mensen die rolstoelafhankelijk zijn..aangepast zwembad...alles noem maar wat op en het is er! Zo zijn er dus ook tilliften..po-stoelen..alarmsystemen!...dus echt alles erop en eraan! Echt supergaaf dus!
Nu bleek ook nog dat dit hotel in samenwerking met NL gaat!..

k werd toen ik dit hoorde natuurlijk helemaal wild!:) En die jongen gaf het nummer van zijn vrouw en hebben haar gelijk opgebeld! (zij is hier in Marmaris het aanspreekpunt van dat hotel) Nou goed..ze wilde zowieso met ons babbelen!...S avonds moesten we dan terug komen! Nou mooi!

Savonds een goed gesprekje gehad met haar! En zij gaat dit nu allemaal doorspelen naar haar Leidinggevende!..
Dus eigenlijk loopt nu gewoon een sollicitatie! Van de week hoor ik dus meer! en hoop ik dat ik op gesprek mag komen! Mijn diploma heb ik! Dus ik hoop dat ik er mag beginnen!
Dus als jullie nu allemaal voor me meeduimen!!!!

Die andere job... kan ik ook alsnog doen..maar heb nog niks definitief getekent!...Dus kan nog steeds switchen! En als ik in dat hotel kan werken! Ga ik dat ook zeker doen!!Het lijkt me zo gaaf!



Wat lief trouwens dat er al kaartjes onderweg zijn! Kan niet wachten tot ik ze in de bus krijg!


Veel liefs van Brenda

  • 14 Maart 2008 - 18:36

    Linda:

    Dat is gaaf zeg, zal voor je duimen moppie.
    Nou heb een kaartje in huis hoor, nu nog schrijven.
    Maar dat ga ik het weekend ff doen.
    Succes meis zal aan je denken
    Veel liefs Lin

  • 14 Maart 2008 - 22:01

    Diaantje:

    hoop ut ook voor je!!! (L)

  • 14 Maart 2008 - 23:09

    Astrid:

    zo dat is leuk zeg
    als ze nog meer mensen nodig heben zeg het dan
    begin ik een zorgburo hahahahah

    kussie as xx

  • 15 Maart 2008 - 07:06

    Kosta:

    He zuster Brennie,
    Ik zal voor je duimen. Ik hoorde wel dat de zusters in een minirok in Turkeij werken hahahaha.

    Een dikke van van Kosta DOEIIIIII

  • 15 Maart 2008 - 18:25

    Anneke V. A.:

    hoi Brenda ,dat lijkt me echt wel tof ,khoop voor jou dat het allemaal doorgaat joh,IK ZAL VOOR JE DUIMEN..Hartelijk groetjes Anneke van Arragon

  • 16 Maart 2008 - 06:43

    Beps:

    He meis...
    Heb ff bijgelezen,... maar alles lijkt toch op zn pootjes terecht te komen!!

    Ik duim mee voor deze baan....en dat alles zo blijft gaan,....

    Kaartjes is helaas niet mijn ding(ik koop die dingen leg ze op de kast en over 3 mnd ligt dat ding er nog ;)!!)

    Geniet daar, en ik lees weer als er meer is!!

    Dikke knuffff
    Beps

  • 16 Maart 2008 - 17:36

    Karin:

    Ohhhh Bren wat gaaf voor je meid! Hoop dat het lukt voor je!!! Met alle geluk van de wereld meid!!
    Wat is de wereld dan toch weer klein he?

    kusss Kaar.

  • 17 Maart 2008 - 14:00

    Dorien Sax:

    Hey Bren, dat zou helemaal super zijn, kan je je zuster zijn in het verre Turkeye uitoefenen!!!
    Ik duim voor je dat je aangenomen wordt!
    Dikke kus Dorien

  • 18 Maart 2008 - 12:19

    Astrid:

    Hey hallo
    schrijf je nog wat
    ik hoor je
    kussiejjjjjjj as xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

4 Maart ga ik vertrekken naar Turkije!.. Ik vlieg eerst naar Ankara, Waar ik wordt opgehaald door mijn vriend! Vanuit daar rijden we naar zijn geboortedorp en waar de dus zijn familie woont. Dat ligt ongeveer 400 km van Ankara vandaan. de dichtbijzijnde stad daar is Aksehir. Omgeving Konya. Bij de familie blijven we ongeveer 2 a 3 weken. Daarna gaan we samen met de bus naar de kust, Marmaris. Wat ongeveer zo een 800 km rijden is. Daar hebben we voor ons samen een huis gehuurd, voor ongeveer 8 maanden. Mijn vriend gaat daar dan in een bar werken, wat hij de vorige jaren ook al heeft gedaan! En ik zelf ga werken op een dokterspost. Het is iets heel nieuws, de ervaring die ik heb in de zorg is vooral de ouderenzorg. Dus dit is iets heel anders. Dus zeker een uitdaging! Voor zover staat het op de planning, maar wat daar verder gaat gebeuren, laat ik allemaal op me af komen! En ga gewoon een fantastische tijd tegemoed!

Actief sinds 10 Feb. 2008
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 17389

Voorgaande reizen:

04 Maart 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: