Wachten...wachten!!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Brenda Kralingen - WaarBenJij.nu Wachten...wachten!!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Brenda Kralingen - WaarBenJij.nu

Wachten...wachten!!!

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Brenda

18 Maart 2008 | Turkije, Marmaris

Hallo allemaal!!

Hier weer een berichtje en een teken van leven!:D

Even een nieuwtje over de job!
heb zo juist vandaag gehoord dat de eigennaar van het hotel een gesprek met me wilt! Wanneer precies wist hij zelf ook niet!
Wanneer hij in Marmaris zal zijn!..

Ja zo gaat dat nou eenmaal hier!
Ze zijn niet zo vlug! Zoals wij dat in NL gewend zijn! En weetje ik kan me er druk over maken! k kan gaan lopen stressen! Over dat ik niks hoor!
Maar niemand maakt zich druk hier!
Dus doe ik dat ook maar niet!
Het is niet negatief dat ik niks hoor! Zo is het gewoon!

n ieder geval heeft gökhan me de fijne woordjes geleerd over zo een gesprek hier, wat ik wel en niet moet zeggen!
dus dat moet dan goedkomen! heb in ieder geval weer een sprongetje vooruit!
k ga ervoor!

Verder gaat het hier hartstikke lekker! en vermaak ik me nog steeds prima! En t begint het nu allemaal op zn plekje te vallen dat ik me thuisvoel en savonds of wanneer dan ook werkelijk echt thuiskom!
Samen met Gokhan!

Tussen ons gaat alles perfect!...Nu zal je denken niks is perfect! maar echt! We vullen elkaar met alles aan!..Het gaat goed! Leren elkaar weer een beetje meer kennen...en zeker met het feit dat ik nog lang niet naar huis toe ga! Hij is heel erg lief voor me! En dat helpt me dus ook een heel stuk om hier mijn ritme met deze levensomstandigheden op te pikken! We groeien nu nog dichter naar elkaar toe! En kunnen dus nog zekerder van elkaar zijn! Dat dit dus echt gewoon liefde is! En geen bevlieging! Geen vakantieliefde! maar een echte serieuse relatie waar we allebei voor kiezen..zonder aan elkaar te twijvelen!

k voel me gelukkig! En als ik zoals vandaag met 3 andere NL meiden lekker wat ga drinken en over alles praat wat ik meemaak en wat ik voel, En je loopt zo lekker in het zonnetje!...in de haven! En je kijkt zo over heel Marmaris! Voel je je toch echt gelukkig en denk je! WOOOW hier woon ik nu! En het kan toch niet allemaal mooier! En weet ik dat dit de beste beslissing is die in tijden heb genomen! Heerlijk!

De turkse taal is gewoon eigenlijk heel simpel een ramp! hahaha!
k leer nu de nodige woordjes voor het boodschappen doen...Iemand gedag zeggen en groeten! ets vragen en dat soort dingetjes! maar jeeee wat gaat dat allemaal vlug! maar goed het valt allemaal te leren! En dat ga ik zeker doen! k kan in ieder geval zeggen dat ik een klein beetje turks spreek! En dat is al heel wat!!!

Een hele dikke kus voor iedereen!
En hoop dat ik wat zon naar jullie toe kan sturen!!

Veel liefs Brenda..


  • 19 Maart 2008 - 16:35

    Eva:

    Bren! Super!
    Ben echt trots op je meid! Heel fijn om te horen dat alles goed met je gaat. Tis naturijk wel belangrijk om je thuis te voelen, en helemaal lekker als je vent je daaerbij helpt! :)
    groetjes van hier (ook van de fam, vooral mijn moesje)
    En geniet ervan!
    Kus!

  • 20 Maart 2008 - 08:18

    Joke:

    Hai bren, fijn om te lezen dat alles goed gaat in Mamaris.
    Geniet ervan, we blijven je volgen op je site.
    groetjes joke en nico

  • 20 Maart 2008 - 20:26

    Roxanne:

    Ha mupkee

    jaja ik laat je zeker weten wanneer ik er ben:)
    eg leuk dat je t er zo na je zin hebt maarja kan niet missen als je in marmaris zit:D
    ik hoop dat je in dat hotel wordt aangenomen. volgens mij zitten we dan echt dicht bij elkaar want in t hotel waar ik ga werken is ook in icmeler.

    tot heel snel!!!!

    doeiii canim xxx

  • 23 Maart 2008 - 10:24

    Shirley Breider:

    He Bren!
    Heb net even op je site gekeken. Fijn dat het goed met je gaat. We missen je wel in Abtswoude en de bewoners van de eerste missen je vast en zeker ook. Wens je veel geluk verder en zal je nog wel eens een berichtje sturen. Groetjes Shirley XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

4 Maart ga ik vertrekken naar Turkije!.. Ik vlieg eerst naar Ankara, Waar ik wordt opgehaald door mijn vriend! Vanuit daar rijden we naar zijn geboortedorp en waar de dus zijn familie woont. Dat ligt ongeveer 400 km van Ankara vandaan. de dichtbijzijnde stad daar is Aksehir. Omgeving Konya. Bij de familie blijven we ongeveer 2 a 3 weken. Daarna gaan we samen met de bus naar de kust, Marmaris. Wat ongeveer zo een 800 km rijden is. Daar hebben we voor ons samen een huis gehuurd, voor ongeveer 8 maanden. Mijn vriend gaat daar dan in een bar werken, wat hij de vorige jaren ook al heeft gedaan! En ik zelf ga werken op een dokterspost. Het is iets heel nieuws, de ervaring die ik heb in de zorg is vooral de ouderenzorg. Dus dit is iets heel anders. Dus zeker een uitdaging! Voor zover staat het op de planning, maar wat daar verder gaat gebeuren, laat ik allemaal op me af komen! En ga gewoon een fantastische tijd tegemoed!

Actief sinds 10 Feb. 2008
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 17396

Voorgaande reizen:

04 Maart 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: