lekker genieten van het zonnetje! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Brenda Kralingen - WaarBenJij.nu lekker genieten van het zonnetje! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Brenda Kralingen - WaarBenJij.nu

lekker genieten van het zonnetje!

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Brenda

22 Maart 2008 | Turkije, Marmaris

Halloo!!!

Ik hoorde en las dat er sneeuw voorspelt is in NL... nou nou!...

Hier ben ik aan het genieten van het zonnetje!!Aaaahh!!

Ik wilde iedereen een vrolijk pasen wensen!

En even een in een kort berichtje laten weten dat alles goed gaat!
Nog steeds..;)

maar jullie soms wel een beetje mis! maar ja dat hoort er ook allemaal bij!..

Over de job nog geen nieuws..
Rustig afwachten..en dan komt het vanzelf!..

Gaat het met jullie ook allemaal okey?

Liefs, Brenda!



  • 22 Maart 2008 - 17:13

    Papa:

    Hé moet dat nou zo in het zonnetje. Je kan toch voor de schijn wel even een jas aantrekken. Hier is het helemaal kl...
    Enne op de achtergrond van de foto op het terrasje is toch niet tekenend voor Marmaris he ???.

    Lekker nog genieten van je vrije tijd.

  • 22 Maart 2008 - 17:16

    Astrid:

    soooo daar beter dan hier zeg
    we plensen hier zowat weg en jij loopt met je zonnebril lekker hoor

    mis jou ook maar dat weet je wel he
    geniet lekker lieffie
    dikke kus van ons
    xxxxas

  • 22 Maart 2008 - 17:26

    Brenda:

    Nou pap! hahaha!

    nee hoor er loopt ook wel wat leuks rond hier!... (gokhan zegt) We hebben genoeg om naar te kijken!:P

    Liefs van ons!

  • 23 Maart 2008 - 07:42

    Kosta:

    Hallo levensgenieters !!!

    Nou dat ik lekker dan, wij genieten hier wel van ons mooie paasweer. Geeft niet hoor ik ga ook vandaag mijn zonnebril dragen.

    Toedeloe en veel plezier een dikke kus van mij

  • 23 Maart 2008 - 09:43

    Joke:

    Tjonge wwat ben ik jaloers op jullie, zo lekker in het zonnetje op een terrasje.
    Alhoewel dat kunnen we hier ook hoor, met dikke wollen wanten, bontmuts, sjaal, 3 wollen truien, moonboots, electrische deken met een heel lang verlengsnoer en een hele hele sterke neut.
    Het weer is hier walgelijk.
    Maar verder gaat alles goed.
    Nico ligt nog in ziekenhuis en is gevraagd voor het volgende reclame filmpje van AH, Hamsteren!!!!!
    Geniet en we duimen voor je voor de sollicitatie.
    Joke en Nico

  • 27 Maart 2008 - 11:45

    Marijke:

    hoi... je kent mij niet, maar ik las dat je werk zoekt in turkije?? wat voor werk zoek je??/

  • 27 Maart 2008 - 14:23

    Brenda:

    Hoi Marijke!...

    Wat leuk dat je reageerd..
    Wat voor werk ik zoek, nou ja dat maakt mij eigenlijk niet zoveel uit! Als ik maar lekker bezig ben!

    Ik ben overal wel voor in!...

    Hoop op een volgende reactie..:)

    groetjes!

  • 31 Maart 2008 - 08:23

    Marijke:

    kijk eens op recrajob.nl daar staan regelmatig vacatures voor het buitenland, zelf heb ik gewerkt als kinderanimator in kusadasi en bodrum, maar ze vragen ook hostess...
    hoop dat je er wat aan hebt..
    succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

4 Maart ga ik vertrekken naar Turkije!.. Ik vlieg eerst naar Ankara, Waar ik wordt opgehaald door mijn vriend! Vanuit daar rijden we naar zijn geboortedorp en waar de dus zijn familie woont. Dat ligt ongeveer 400 km van Ankara vandaan. de dichtbijzijnde stad daar is Aksehir. Omgeving Konya. Bij de familie blijven we ongeveer 2 a 3 weken. Daarna gaan we samen met de bus naar de kust, Marmaris. Wat ongeveer zo een 800 km rijden is. Daar hebben we voor ons samen een huis gehuurd, voor ongeveer 8 maanden. Mijn vriend gaat daar dan in een bar werken, wat hij de vorige jaren ook al heeft gedaan! En ik zelf ga werken op een dokterspost. Het is iets heel nieuws, de ervaring die ik heb in de zorg is vooral de ouderenzorg. Dus dit is iets heel anders. Dus zeker een uitdaging! Voor zover staat het op de planning, maar wat daar verder gaat gebeuren, laat ik allemaal op me af komen! En ga gewoon een fantastische tijd tegemoed!

Actief sinds 10 Feb. 2008
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 17397

Voorgaande reizen:

04 Maart 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: